maandag 2 november 2015

Amigurumi & monsters

Tessa van Riet-Ernst kwam vorige maand met een nieuw haakboek over monsters. Eerder bracht ze al de leuke boeken Amigurumi & more, Amigurumi & forest friends, Amigurumi & mini's en Amigurumi's in love uit. Stuk voor stuk allemaal super leuke boeken!


In 'Amigurumi & monsters' staan 15 patronen van leuke griezels en monsters om te haken. Alle amigurumi's zijn te haken aan de hand van duidelijke beschrijvingen, inclusief (stappen) foto's. Voor zowel de gevorderde haker als de beginner is het boek geschikt.

Zelf ben ik helemaal weg van Micheal de vleermuis en Sebastiaan spin.

Deze spin mag best bij mij thuis op visite komen. De meeste zijn niet zo leuk als Sebastiaan spin ;)

Tessa maakte ook nog twee leuke koelkastmagneet griezels! En het patroon daarvan kan je GRATIS downloaden.

Wil je dit leuke boek bestellen? Dan kan dat via onderstaande link.


Amirugumi & Monsters door Tessa van Riet - Ernst
ISBN: 9789043918244
Uitgeverij: Kosmos Uitgeverij

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek! Daar ga je vast nog veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek staat hoog op mijn verlanglijstje. Zo gaaf!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een mooi boek uit groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit boek staat alvast op mijn verlanglijstje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!! Ook al kan ik soms niet op iedereen reageren, ik lees ze met enorm veel plezier :)

Liefs,
Stefanie